bon je vois pas ou d'autre y mettre donc jy mets la
:
d/f+2,1_CH u+4
-d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1, d/f+2,2 B! (61dmg_58dmg+*1)
-d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1~F SAV 2 B! (60dmg_57dmg+*2)
-d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1 (64dmg_61dmg, carry)
u/f+4_SAV d/f+2
-3, d/f+1, d/f+4,1, d/f+2,2 B! (53dmg_65dmg+*1)
-3, d/f+1, d/f+4,1~F SAV 2 B! (52dmg_64dmg+*2)
-d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1 (55dmg_67dmg, carry)
(The first two juggles can miss on bigs, use d/f+2,1 juggles for consistency)
d/b+1
-ws+4, d+4,1+2~F (41dmg)
-ws+4, d/b+3,4 (40dmg)
-ws+4, d/b+3~F W! SAV 2 B! (48dmg+WB!)
-cc ff+2,1 (38dmg, off-axis)
d/b+1 (charged)_SAV [b+1],2
-ws+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1, d/f+2,2 B! (55dmg+)
-d+2 B! d/f+1~F, SAV b+1,4 d+4,1+2~F (63dmg, oki)
WS+2,2
-1,2,4, d+2 B!
-1,2,4, d/f+2,2 B!
-1,2,1+2 B!
-d/f+1, d/f+4,1 d/f+2,2 B!
-d/f+1, d/f+4,1 d+2 B!
-d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1
f+1+2
-d+1+2
CH d+2
-d+3
-
CH 4
-d+4,1+2
-ff+2,1
FC d/f+4
-ff+2,1
-cc, d+4, 1+2
SAV d/f+2
-Any standard d/f+2,1 or u/f+4 juggle
-
SAV 1+2
-ssl~u/f+1~F !B d/f+1, d/f+4,1~F 1,2,1
-(d/f+1~F) SAV d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1 d+2 B! dash d/f+1, ff+2,1
-(d/f+1~F) SAV d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1 d/f+2,2 B! ff+2,1
-(d/f+1~F) SAV d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1~F SAV 1,2,1
CH (3), 4
-d+2 B! ff+2,1_d+1+2_d+3
CH f+(3),4
-dash f,f+2,1
-d+1+2
-dash d+2 B! d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1
CH d/f+4,1,1
-d+2 B!
-SSL d/f+1, d/f+4,1 d/f+2,2 B!
-SSL d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1
-d/f+3,2, d+4,1+2
Left side 1+3_2+4
-d+3
b,f+1 [/B
-dash d/b+4
-dash d/b+3
CH b+2,2
-CC d/f+1, d/f+4,1~F SAV 1,2,1
-FC d/f+4
-FC d/f+2
CH b+1+2_SAV (3), 3
-SSR d/f+1~F SAV d/f+1, d/f+4,1 d/f+2,2 !B ff+2,1
-SSR d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+2,2 !B d+4,1+2~F
Low Parry
-d/f+1~F, SAV d/f+1, d/f+4,1~F, SAV 1,2,1 (40dmg, carry)
-d/f+1~F, SAV d/f+1~F, SAV b+1,4, d+4,1+2 (40dmg, oki)
Wall Splat (W!)
-d/f+1, d+2 B!
-d+2 B! d/f+1~F, d/f+2
-d+2 B! d+4,1+2~F sometimes the 1+2 whiffs dependent on the angle of the wall
-d+2 B! ff+2,1
-d+2 B! d+3
-d+2 B! d/f+1, d/f+1~F, SAV 3
-d+2 B! d/f+1~F SAV 1<2<1 Only On Kuma
-d+2 B! d/f+1, FC d/b+2, ws+4
-d+2 B! d/f+1, d/f+1, FC d/b+2, ws+4 (doesn't work on small characters)
-b+2,2 B! d/f+2 Note: b+2,2 leaves you in FC
-b+2,2 B! d/f+4
-b+2,2 B! ff+2,1
-b+2,2 B! d+3
-d/f+2,2 B! ff+2,1
-d/f+2,2 B! d+3
-d/f+2,2 B! d+1+2
Post Bound (B!)
-d/f+4,1,1 (*1, dmg)
-d/f+2,2 (*1, oki)
-ff+2,1 (*1, off-axis)
-d/f+1, ff+2,1 (*2, dmg)
-d+4,1+2~F (*2, oki)
(*1 enders can be used after any B! ender, *2 only after juggles with 5 or less hits)
a oui j'oubliais ce texte a été pris sur tekken zaibatsu