Hajin' a écrit :J'ai rarement été chopé au sol par un King ou un Marduck.
Jin75. site Paul et Ganryu qui pourtant n'ont pas de chope au sol![]()
Un petit quote :
Et j'ai encore trouvé des sucreries qui s'avèrent bien cruelle pour la santé et qui rajoute pas mal dans l'oki.Another really strong part of her game, Asuka hits grounded opponents well and puts the fear of the Almighty into tech rollers and backrollers alike. Lying opponents eat d/b+3 (15 damage but low risk); 3+4 (slow but hits committed sleepers); and 3~4 (riskier but hits ground rollers and does nice damage). Tech rollers can expect lots of love from horrible f+3 guess your spin/unblockable/cancel etc. etc. games or eat some unbreakable d/b+1+2 mid grab as well as the standard throw/mid/low guessing games that people love. Backrollers love f+2, and if that isn't in range or timed well, they might like f+2 cancels or some long range iWS+3+4 pressure to gauge the opponent's next move. 1+4 picks people up like no other, and d+3+4 beats both wake-up 3 or 4 if the situation is right. Lots of her throws, combos, and knockdowns put opponents in situations for these games to come into play much of the time.
Nan mais sérieusement c'est pas qu'il les cite, c'est juste une façon de dire que si Asuka avait 5 en oki, ça serait pas sur 5 qu'on noterait Paul ou Ganryu, mais sur 10.

Mais je suis sérieux quant aux choppes au sol, c'est un atout d'okizeme supplémentaire que d'autres persos n'ont pas. Je dis juste que ça ne me parait pas absurde de donner la note maximale aux - peu de - personnages qui sont complets à ce niveaux là.