Modérateur : Modz
je suis d'accord.kenjixthenightmare a écrit :En meme temps on est pas des oiseaux non plus! T'as déjà vu un mec se prendre un coup de pied qui le fé décoller et ensuite 4 coup de poing en flottant ds les airs puis un gros deathfist (paul)?
Donc ne parlons pas de réalisme mais question de goût ou style.
Moi aussi je trouve que tekken et ces supers juggles c bien. A priori ils ont pas mis de Air Control vu les Juggles de Azuka que l'on peut apercevoir ds la vid.
bye
ouai claire, la 1ere fois que je me suis pris des juggles de fous a tekken, ma bouche c'est ouverte et j'ai trouvé ça trop beau... plus le combo est difficile mieux c'est.kenj a écrit :Pas forcément, on dira peut-être... "Le gars, il assure trop les juggles de ouf!"...
TZ a écrit :According to Namco's recent financial report Tekken 5 will be released in arcades this fall, confirming our speculations of a late 2004 release and not the usual arcade summer release.
The report also confirms the release on PlayStation2 sometime in 2005, but no specific time frames were given for the Japan, US or Europe release.
Yes!Infinite fields are back again
Kuma is a time release character
Raven uses Ninjitsu as we speculated
They are adding stuff like lasers & fire (Devil & True Ogre coming back?)
There will be many breakable objects on stage but they do not affect gameplay
Position change has been removed and left/right throws are back
A Soul Calibur II conquest mode is being considered
Juggling system is going back to how it was in Tekken Tag
The low parry is being adjusted (hopefully this means no more universal parry!)
Lots of new arts are being added, especially for some particular characters
The wall system is being changed to be more fun
Tututut!Quiksilverman a écrit :
A moi l'exclusité du+
![]()